Publicaties

Een verzameling van verhalen van vluchtelingen die hun landen hebben verlaten. Ze vertellen over hun LHBTQI zijn in eigen land, over de gevaren die zij tijdens hun reis door Europa meegemaakt hebben en eindelijk hun verblijf in de AZC’s in de Nederlands. Deze boek werd aan tweede Kamerleden (commissie van veiligheid) aangeboden met de vraag of er een veiliger plek voor LHBTQI vluchtelingen/asielzoekers kan gerealiseerd worden.

Een brochure ( in Arabisch, Perzisch, Engels en Nederlands) die asielzoekers en vluchtelingen kan helpen om hun weg in Nederland te kunnen vinden.

Informatie over seksuele overdraagbaar aandoeningen. In deze folder kun je meer informatie vinden over het SOA’s en veilig vrijen.

Met deze brochure kun je, door eenvoudige zinnen, een dialoog over seksuele diversiteit creeren. Deze brochure is gratis beschikbaar.

Het eerste internationale congres die stichting heeft georganiseerd. Veel organisaties namen deel aan dit congres. Verschillende thema’s werden behandeld. Click hier om het verslag te kunnen lezen.

In 2010 werd deze brochure aan tweede Kamerleden aangeboden.

In deze boekje kun je een overzicht over de activiteiten die de Secret Garden van 2008 tot 2013 heeft georganiseerd. Deze informatie is beschikbaar alleen in Nederlandse taal.

Een project waarin het thema “LHBTQI vluchtelingen en asielzoekers” werd behandeld.